• کابینۀ شخصی

خریداری را مجددا شروع میکنیم

تجزیه و تحلیل بازارهای مالی و کالایی

خریداری را مجددا شروع میکنیم
دلار/ یورو
باز هم همه چیز بستگی داره به دلار ایالات متحده امریکا.بنابراین،با در نظر گرفتن فرمان اخیر،در مورد محدود کردن مهاجرت ،دلار امریکا حراج شد. 
چین در بازار معاملات آسیا الان نیست(در تعطیلات سال نو به سر میبرند) و به دلیل شکاف در شاخص" امریکا "و با بازگشایی هفته در جلسه اروپا،فعالیت سریع شروع به بستن کردند.
مشخصات روند خطی در ماه ژانویه ,این دو جفت ارز را نشکست در روز جمعه را.علاوه بر این نرخها تقریبا به حد ممکن  برگشتند.فروش فعلا مورد مطلوب نیست. زیرا این هفته،انتشار رشد تولید ناخالص داخلی چهار ماه سوم منطقه اروپا در مورد بازار کار،ممکن است باعث رسیدن به ارتفاعات جدید برای دلار و یورو بشود.سناریوی محافظه کار تجارت،خرید پس از انضمام نرخ بالاتر از سطح باعث ۱.۰۷۵۸ میشود.
دلار و ین
از لحاظ فنی وضعیت از کنترل خارج نمیشود.نرخها در چارچوب گرافیک روزانه اند.و از آنجا که ما استراتژی میان مدت را حفظ میکنیم.فروش فعال از سطح ۱۱۵.۳۵-۱۱۵.۵۵با هدف پشتیبانی ۱۱۰.۰۰ باقی میماند..
پوند و دلار
جلسه این هفته بانک مرکزی انگلستان،بعید به نظر میرسد که با این تصویر فعلی بازار سورپرابازاداشته باشد.علاوه بر این،با در نظر گرفتن موضع ترامپ در قبال مهاجران،روی دلار فشار وارد میشود،و به این نتیجه میرسیم که پوند،در این هفته میتواند به اوج خود برسد.
.بررسی های فوق،عملا به عنوان نمونه است،و جنبه عملی برای اجرا کردن نمی باشد،و صرفا شامل یک توصیه می باشد.